mandag 20. september 2010

Nå er det lenge siden siste innlegg.

Jeg har glemt fotoapparetet hver gang nå, og uten bilder synes jeg det blir litt kjedelig.

Men vi har vært oppe endel siden sist. Roy har beiset og satt inn Vera vannsystem fra hyttetorget. Vi valgte å sette inn 50 liter varmtvannstank og 150 liters vanntank. Da er varmt og kaldt vann på plass, dusjen fungerer og avløp er isolert.
Roy har laget en kombinert ved/søppel/sitte-kasse ved inngangen under tak. Syntes det ble en veldig grei løsning. Takker for tips på bloggen til "Endelig hytte".

I helga ryddet vi på utsiden, og brant alt av restavfall og plankerester som ikke kan brukes som ved. Resten av materialene ble kappet opp til ved, og lagt i den nye vedkassa:-) Jeg var litt uheldig under ryddingen og tråkket på en spiker. Var heldigvis kommet langt i rydding da, og jeg kunne sette meg på verandaen og slappe av med å beise rekkverket på innsiden.
Dagen etter skulle verandagulvet beises, men det ble det ikke noe av. Da jeg åpnet spannet og fikk se den utvalgte fargen, var skuffelsen stor. Den var orange! Jeg tenkte den bare skulle være en anelse brunt i, og som passet til fargen på hytta. Får ta en tur til Stormo og se hva de kan gjøre....

Vi skal opp til fredag igjen med et vennepar. Håper vi får tatt noen bilder til bloggen da. Og beiset verandaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar